.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح کمربندی شمالی ساری در سال جاری

فرماندار ساری گفت : کمربندی شمالی در تقاطع اتوبان ساری به قائمشهر در سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، محسن زارعی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری ساری برگزار شد با بیان اینکه بیشتر ساخت و سازها در محدوده شهری غیر مجاز است گفت : ساخت و ساز غیرمجاز مشکلات زیادی را در شهرها ایجاد خواهد کرد که باید در سال جاری این امر به طور جدی بررسی شود .

وی افزود: در صورتی که افراد پروانه ساخت را از مراجع ذیربط نگرفتند نباید خدمات آب و برق و گاز را به آنها ارائه دهند و بهتر است فرهنگ سازی لازم در مورد ساخت و ساز مجاز در سطح شهرها و استان ها صورت گیرد .

زارعی در خصوص اجرای طرح مسکن مهر گفت : زمین مسکن مهر در سال گذشته تهیه شده است و در سال جاری کارهای زیاد و سختی در خصوص اجرای طرح مسکن مهر را در پیش داریم .

فرماندار ساری به ذخایر آبی در سال جاری اشاره کرد و افزود : با توجه به بارش باران 95 درصد از مشکل کم آبی سد شهید رجایی و آبندهای ساری رفع شده است و تا حدودی کم آبی نداریم ولی باید تدابیری در این خصوص لحاظ شود .

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی موظفند نگاهی ویژه به طرح های اجرایی سال قبل خود داشته باشند گفت : در پذیرش طرح ها اولویت با پروژه های نیمه کاره است و دستگاه های اجرایی در سال جاری موظفند تا پروژه ها را بر اساس اولویت به فرمانداری ابلاغ کنند .

زارعی از اسکان بیش از 7 میلیون گردشگر در استان مازندران خبر داد و افزود : در ایام نوروزی سال 88 توانستیم بین 400 تا 450 میلیارد تومان در بخش گردشگری درآمد حاصل کنیم .

وی ادامه داد : ما باید به دنبال زیرساخت ها در خصوص گردشگری باشیم و با توجه به اینکه استان مازندران قابلیت گردشگری دارد باید بیشتر به این بخش بپردازیم ولی متأسفانه با توجه به این میراث هنوز نتوانستیم آنها را برای بازدید گردشگران آماده کنیم .

به گزارش ایسنا،علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس اسلامی در همین جلسه به اصلاح الگو مصرف اشاره کرد و افزود : با توجه به منابع محدود باید به وسیله اصلاح الگو مصرف و بهره وری مناسب از آن مدیریت های لازم صورت گیرد و رعایت الگوی مصرف یک نوع وظیفه است که عملاً باید نشان داده شود .

وی خاطر نشان کرد : حدود 200 میلیارد تومان اعتبار برای شهرهای زیر 20 هزار نفر در کشور در نظر گرفته شده است .

یوسف نژاد در خصوص انتقال گاز از سمنان به ساری گفت : بحث انتقال گاز از سمنان به ساری جز بخش های اصلی دولت بوده است که کارهای اولیه آن تمام شده است .

نماینده مجلس شهرستان ساری به حمایت های دستگاه از مصوبات هیئت دولت اشاره کرد و افزود : بعضی از مصوبات که هیئت دولت نیاز به حمایت های سازمان ها و دستگاه های اجرایی دارد که بعضی از سازمان ها از جمله محیط زیست استان تعامل خوبی داشته است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 فروردين 1388
آقایان لطفاً مردم را بدبخت نکنید و بودجه بیت المال را دور نریزید. زمین مسکن مهر که فرماندار ادعا می کند آن را تهیه کرده است در جای بسیار نامطلوب و دور از شهر قرار دارد که انسان باید خیلی احمق باشد که در آنجا پولهای خود را دور بریزد. شما هم لطف کنید پول های دولت (بیت المال) را حرام نکنید و در جایی که اصلاً توجیه عقلانی ندارد سرمایه گذاری نکنید. این مسئولان بیچاره برای دو روز بیشتر ماندن در قدرت چشمشان را بر روی همه چیز می بندند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.